زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

خمیازه های کشدار .سیگار پشت سیگار

باورتون نمیشه اگه بگم دارم میرم اصفهان!!!

چند تا پست قبلیمو بخونین متوجه میشین که همین چند روز پیش آرزو کرده بودم.اما...

دارم میرم اما این بار بدون نسترن.شاید تا حالا ۵۰ دفعه رفتم اصفهان اما دفعه آخر فقط با نسترن رفتم و حالا احساس میکنم بدون نسترن زاینده رود خشک میشه.شاید هم برم ببینم اثری از نقش جهان و عالی گاپی !! نیست.

دلم بد جوری گرفته .تو فکر لحظه ای ام که قراره بدون نسترن پا بزارم تو مسجد شیخ.

الان اگه خودمو جر بدم بازم متوجه نمیشین عمق احساسم چیه.فقط یه گوشه شو براتون میگم.

اواخر مهر ماه که تازه دم غروبها باد سرد میوزید تو یه گرگ و میش رفتیم مهر آباد .تو طیاره که بودیم خورشید سر زد.

رفتیم اصفهان و مهمون کسی بودیم که ...

هوا کاملا تاریک شده بود.۲ ساعتی بود که هیچ کدوممون سیگار نکشیده بودیم.آخه ماه رمضون بود.سه تایی رفتیم کنار زاینده رود.عکس چراغونیها افتاده بود رو آب.نشستیم رو لبه باغچه کنار رود.هر سه تا سیگار اتیش زدیم.تو سکوت تمومش کردیم.جالبه که هر سه تاییمون هم ته سیگارمونو انداختیم تو آب.البته نه هم زمان.بی حرفی حدود نیم ساعت داشتیم به رقص ته سیگارا با موجهایی که میخورد بهشون نگاه میکردیم.و همه اینها تو سکوت گذشت.

سکوت...

حالا حق دارم دلم بگیره؟

به هر شکل دارم تعطیلات رو میرم اصفهان .این دفعه هم میزبانهای خوبی دارم.مطمئنم که خوش میگذره و مطمئنم که تو لحظه های سر خوشی یه نفر با بغض تو دلم میگه کاش نسترن هم...

برای همه و از جمله نسترنم تعطیلات خوبی رو آرزو میکنم.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 http://negarnr.blogsky.com

سفر خوششششششششششش!

ک. ۸۷۴ پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:25

نامرداش بریونی میخورن تنها تنها کنار زاینده رود!!!

نیما شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 http://nima-m

پس اصفهان ندیدمت ؟
این چند وقته جز پرندهای مهاجر کسی تو فکر اومدن به اصفهان نبود که البته تو محرم که میشه این روزای عاشورا وتاسوعا اصفهان یه چیز دیگه اس.!!!!!!!!!!

HJ دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 http://HJ20.blogsky.com

وبلاگت خیلی باحاله.
ممنون میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی اخه همین دیروز افتتاحش کردم.

ساروی کیجا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:46 http://mehrvash.persianblog.com

آدم اگه انقدر بی فکر باشه که ته سیگارش رو بندازه تو زاینده رود ، لااقل باید انقدر بافکر باشه که نیاد تو وبلاگش پز این کار غیر فرهنگی ضد محیط زیستی اش رو بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد