زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

dance me to the end of love

 

 

پارسال این موقع ها من براش میرقصیدم اون با چشمای متعجب و کمی نگران

نگاهم میکرد.

۱۰ روزی هست که هر روز با هم میرقصیم.دور خودش میچرخه و دستاشو هم گاهی

تکون میده و گاهی هم نیمه نشسته میشه و گاهی یه پاشو بلند میکنه و میاره بالا.

آهنگ مورد علاقه اش «فقط یه نگاه»اندیه وتکنوهای آلبوم سال ۲۰۰۰ جی جی آگوستینو.

«نیلوفر »فارز رو هم خیلی دوست داره.

آهنگهای مورد علاقه اش که شروع میشن یه جیغ کوچولو میزنه و به من نگاه میکنه .

یعنی که تو هم ابراز احساسات کن .آهنگ که تموم میشه میخنده و دست میزنه.

میخواین با این همه خوشی اضافه وزن نیارم؟

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:51

هر ادعایی آسونه،یکی میگه فروغ رو شناختم،یکی میگه فروغ بودم و یکی هزار تا چیز دیگه...،ادعای مادری سخت تر نیست؟راستی،تا کسی مادری رو نشناسه کی می تونه بفهمه فروغ به غیر از مادری از چه چیزای دیگه ای واسه عشق گذشت؟

تکبیر.

شب قطبی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12

مبارکت باشه عزیزم...ببوسش...اونقدر هست چیزایی که خواهی دید و هربار بیشتر ذوق کنی و قلبت هم بیشتر تیر بکشه...این یعنی مادر...و حس هر مادری فقط و فقط خودش می فهمه...نه مقایسش کار درستیه و نه تلاش برای فهمیدنش...دلم برات تنگه اما حیف که دستم کوتاهه.

منم دلم برات تنگه.کلی حرف باز گوله شده تو گلوم.

خاموش چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:22 http://quarantine.blogfa.com/

مگه وقتی خوشحال میشی، غذا میخوری؟

پارسال تنها میرقصیدی و خودت به تنهایی باید جور دو نفر رو می کشیدی ولی امسال سهم اون رو به خودش واگذار می کنی.!!
علت اضافه وزنت همینه.

ضمن اینکه یکی از عوارض مادر بودن و فروغ نبودن هم اینه که مادریت خیلی جای توجه به وزن و دور کمر و اینجور چیزا باقی نمیذاره.

خوش باشید هر دوتا تون. از طرف من هم ببوسش.

مرصی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد