زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

خواستم که بدانی...

 


 


سال نو رو از حالا تبریک میگم.احتمالا بتونم مطالبتون رو بخونم اما گمون نمیکنم بتونم چیزی


هم بنویسم.


کاش سال نو با اومدنش صلح و آرامش و خوشبختی برای همه ی آدمها ی دنیا بیاره.


کاش سال جدید سال خیلی خوبی برای بچه های قندهار و بغداد و غزه و آفریقا و تبت باشه.


حالا که میخوام آرزو کنم تا همه سال خوبی داشته باشن بیشتر متوجه میشم که چه قدر


تعداد آدمهایی که دارن زجر میکشن زیاده.


اینهایی که شمردم بخش کوچکی از آدمهای دردمند دنیان.


خدایا به همه ی آدمها منطق و عشق رو باهم بده تا همه ی جنگها و گرسنگی ها و خشونت


ها از بین بره.


آمن.


برای همه ی دوستای اونور آبی دلی به بزرگی دریا آرزو میکنم.


برای اینوری ها هم تعطیلات عالی .


دوستتون دارم .دوستم داشته باشین.


خداحافظ تا سال بعد.


 


 


در آن نوبت که بندد دست نیلوفر


به پای سرو کوهی دام


من از یادت نمی کاهم


تو را من چشم در راهم


شباهنگام.


 


 



پ ن: ارزوی من در پای سفره ی هفت سین بلاگ اسکای:خدایا بگذار سال نو سالی باشد به نام و خاطر کودکان عراق وافقانستان وافریقا.برای تمام کودکان دنیا. کودکان کار،کودکان جنگ ،کودکان گرسنگی،کودکان خشم و تحمل. خدایا سال نو را در زندگی زنان و همه قربانیان خشونت و تبعیض ، فصلی تازه و به رنگ شکوفه قرار ده. خدایا به ما عشق و منطق و ایمان عطا کن تا در نوروز دیگر کودکان و زنان و مردان همگی شاد و خندان به هم بگویند:سال نو مبارک.
نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:02 http://ali-ohadi.com

نوروز و سال نو و زندگی و روزگار تو و خانواده ات هم خوب و خوش و خرم و سبز باشد / تا همیشه

[ بدون نام ] یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:03

این نیز گذشت...

خاموش سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:34

گلها جواب زمینند به سلام آفتاب.
نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی
بهاری باش تا برو یانی.
...
سال نو شما فرخنده و خجسته باد، سایه ی عزیز
برای شما و خانواده ی گرامی سالی سرشار از شادکامی، تندرستی و بهروزی را آرزو میکنم

شب قطبی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:12

سال بسیار خوبی بدای خودت و همه اونایی که دوستشون داری آرزو می کنم. خوش باشی عزیزم و جای منم حسابی خالی کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد