زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

آیا شده است هیچ ؟

 

آیا شده است هیچ

مهتاب را به دست بگیری
بستانی از سپیده تمنای روز را
عکسی بگیری -دست به گردن-
با حس
هم در لحظه عطر اقاقی را
در واژه ای ببینی

هر روز اینچنینم
هر روز

«مسعود بهنود»

 

نظرات 5 + ارسال نظر
خاموش سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:22

خوش به سعادتت.!!
نه، بذار ببینم، بهنود هر روز اینجوریه.
تو هم هستی؟

معمولا آدمها از شعرایی خوششون میاد که حال و هوا و یا اتفاقات اون شعر رو تجربه کرده باشن.فکر نمیکنی اگه این حال رو تجربه نکرده بودم به جاش « در باز شدو یه جوجه پرید اومد تو کوچه »رو مینوشتم؟

خاموش چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:31 http://quarantine.blogfa.com/

اول که شک نکن که میفهمم حال و هوای یه شعر رو تجربه کردن یعنی چه و این بیشتر یه مزاح لوس و بیمزه بود تا سوال درست و حسابی. اگر چه من خودم گاهی حال و هوای « جوجه جوجه طلایی، نوکت سرخ و حنایی ...» رو هم تجربه میکنم.
دوم هم، قبول دارم که همون رابطه ارزشی داشته که شکل گرفته و حتی بعد از آب شدن و شال و کلاه موندنش هم اگر چه خودش نباشه، ولی خاطره اش و یادش عزیزه، ولی گاهی آدم دچار افسوس میشه و حسرت میخوره از اینکه چرا اون چیزی که شوق در ساختنش دخیل بوده و شادی داشتنش مثل شادمانی های زمان کودکی بی پیرایه و زلال بوده اینقدر عمر کوتاهی داشته.
قبول نداری؟

مطلبت رو که هیچ ...دربست قبولت دارم.ضمنا میدونم که شوخی کرده بودی.

جاذبه های گردشگری / جهانگردی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:20 http://www.outgoing.blogsky.com/

سلام دوست عزیز از لطف شما خیلی متشکرم . منم امیدوارم که بتونم ادامه بدم.
وبلاگ شما هم خیلی با احساس و قشنگ بود موفق باشید.

ساروی کیجا شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:21

خب حالا نتیجه ی فضولی من چی شد ؟؟؟‌

گفتم که.هیچ کدوم از مواردی که هدس زدی نبود.

خاموش دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:33

خدا بهت رحم کنه!!!
خیلی کار خطرناکی کردی که برای ساروی کیجا حدس رو «هدس» نوشتی.
خدا رحم کنه...

وایییییییییییی.واقعا خدا رحم کنه.کاش خدا یه بار برای همیشه بهم رحم کنه و اسپل و املای همه ی کلمات در همه ی زبانها رو بهم الهام کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد