زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

داد بی داد...

این چند بیت شعر که گمونم از شعرای فلکلور فارس یا هرمزگان باشه باعث شد من تو رستوران هتل عباسی اصفهان اشکهام بی اختیار بریزه.

میگن اسبم رفیق روز جنگه         مو میگویم از اون بهتر تفنگه

سوار بی تفنگ قربی نداره         سوار وقتی تفنگ داره سواره

تفنگ دسته نقره ام رو فروختم       برا دلبر قبای ترمه دوختم

فرستادم.برایم پس فرستاد            تفنگ دسته نقره ام.داد بی داد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:13 http://40dar40.blogsky.com

سلام
از بختیاری ماست شاید که شراب شهادت در جام هامان ریخته خواهد شد ...

انوش شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:29 http://www.doctorhendii.blogfa.com/

سلام عزیز

من هم از این پیشنهاد لینک گزاری استقبال کردم. ( گزاری رو اینجوری نوشتم تا دوستت ، ساروی کیجا ، ایراد نگیره که گذاری به این شکل غلطه !! )

از توجه صمیمانه ات هم سپاسگزارم. سخت پیدا میشه کسی که بتونه به راحتی به راز دل دیگران پی ببره.

ضمناْ خوشحالم میکنی اگر اشکالات رو هم گوشزد کنی چرا که من فقط مینویسم و ادعایی هم ندارم ولی در عین حال دوست دارم بتونم بی نقص بنویسم.

پاینده بمانی و عاشق.

فدات.

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:57

برا دلبر تفنگ قابل نداره /تفنگ یک سوار که دل نداره/تفنگ و اسب و ایمان و نمازم/فدای دلبر جانانه سازم

ساروی کیجا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 http://mehrvash.persianblog.com

انوش جان سوختی . غلط نوشتی عزیز جان . لینک رو می گذارند ! یعنی همون لینک گذاری . گزاردن به معنای به جا اوردن و ادا کردن است . مثل نماز گزاردن . سپاس گزاردن . سپاسگزاری .

ساروی کیجا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:34 http://mehrvash.persianblog.com

من این آهنگ رو با صدای کورش یغمایی شنیده ام و خیلی هم خوشم میاد . فکر می کنم فولک کرد است .

راستی به نظرت آهنگی با این متن (درباره ی تفنگ و اسب و ..) با حس و حال تاخت و تاز و پر از مردانگی های خشن ، وقتی با لحن پر از ناز و ادای کورش یغمایی خونده بشه ، آدم رو یاد بگوری برره نمی اندازه ؟؟

خوب بید ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد