زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

گفته بودم بر میگردم.

سلام به همه دوستای خوبم.همه کسایی که تو مدتی که نبودم بهم وفادار موندن!!

من برگشتم .جاتون خالی خیلیییییییییییییی خوش گذشت.مدتی بود مهمونی نرفته بودم.حسابی بهم چسبید.البته هنوز هم دلم مهمونی میخواد.۵ تا مهمونی دلم میخواد.یا به جاش منو ببرین ۳ روز اصفهان.یکی از این دو مورد باشه کافیه.اها .نه .یکی از سه مورد .

یکیشم اینه که با نسترن برم ایتالیا .تو برفها قدم بزنیم.نسترن یه دوست خیلی صمیمیه .از اون دسته از ادمهاست که وقتی هست احساس تنهاییتو از بین نمیبره.یعنی اینکه هم با همین هم در عین حال تنهایی.(الان شما فهمیدین چی شد؟؟)

خلاصه فقط یکی از سه مورد بالا حالمو خوب میکنه.گمونم دوباره دارم پریود میشم.اخه من تقریبا به ازای هر فصل یک بار پریود مغزی میشم.حالم خراب میشه .و وای به حال اطرافیان و فلسفه ادیان و سیر سیاست در سینما و نوع نگاه حافظ به سلوک و تاریخ معاصر خاورمیانه و چگونگی تحول طراحی بدنه جنرال موتورز از پارسال تا امسال و رنگ منوی ویستا و......

پا رو دم همه چیز و همه کس میذارم.حالا گاهی بعد از این پریود یه چیزی به دنیا میاد که حداقل تو جمع قابل عرضه است .اما وای به روزی که ناقص و مونگل و ۶ ماهه و... به دنیا بیاد.اونوقت حتی سایه ام نمیتونه تحملم کنه.

راستی بچه ها به همه تون سر زدم خیلیها تون اپ کرده بودین.خوشحالم که زندگی حتی خارج از اینجا جریان داره.

 تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:02

سلام سایه گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگلل واقعآ عالی بود و واقعآ خسته نباشی...راستش من اولین بارم بود که اومدم اینجا ...ولی از امروز انقدر میام که حالم به هم بخوره...شوخی کردماااااااااااا یه وقت نذاری به حساب عسل!!واای خیلی با مطلب عسلت حال کردم...موفق باشی همیشه ..زنده باشی بازم همیشه

سایه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:01

ممنونم سارا جان.لطف کردی.کاش ادرستو میدادی که بهت سر بزنم.

ساروی کیجا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 http://mehrvash.persianblog.com

عجب .. عجب .. تو بعد از پریود زایمان می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق .. تا جایی که یادمه یکی از نشونه های بارداری همانا قطع شدن دل انگیز پریوده . (آخ که یکی از بهترین خاطرات من از بارداری ۹ ماه پریود نشدن است)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد