زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

تشکر.قدر دانی.خوش امد گویی وزور گیری نظر

سلام به همه دوستای خوبم که تو بدترین شرایط منو تنها نذاشتن(حالا باز ساروی کیجا میخواد قلط املایی ازم بگیره)

مجبور شدم (بنا بر پاره ای مسایل ادرسمو عوض کنم .امیدوارم برای پیدا کردنم به دردسر نیا فتاده باشین.

ممنونم که اومدین بهم سر زدین.

یه سری از مطالب بلاگ قبلیمو که دوست داشتم منتقل کردم اینجا.حیف که نتونستم نظرات شما رو هم منتقل کنم.

اخه خیلی دوستشون داشتم .بعضی هاشون واقعا جالب بودن.(به خاطر دل منم که شده یه چند تا نظر جالب بذارین نقدا که دل بچه نشکنه.)

پیشاپیش از نظراتتون ممنونم.

نظرات 10 + ارسال نظر
ساروی کیجا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 http://mehrvash.persianblog.com

سلام .. به به .. مبارکه .. چقدر اینجا شبیه اونجاست !!!!!!! شیرینی بده شدی که خانوم ...

ساروی کیجا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 http://mehrvash.persianblog.com

راستی توی اون جمله ای که نوشته بودی غلط نداشتی ، ولی قلط چی بود که از خودت در وکردی؟؟ قلط ؟؟؟ جان ؟؟؟

آزیتا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 http://azi.blogsky.com

سلام عزیز
مرسی خبر دادی
هر وقت آپ کردی خبرم کن
تا بعد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:51

بعد از این اگه شبی ،نصفه شبی...
[ web | email ] نگار

آن روزها رفتند
آن روزهای خوب
آن روزهای سالم سرشار
آن آسمان های پر از پولک
آن شاخساران پر از گیلاس
آن خانه های تکیه داده در حفاظ سبز پیچکها
- به یکدیگر
آن بام های بادبادکهای بازیگوش
آن کوچه های گیج از عطر اقاقی ها
ان روزها رفتند
آن روزهایی کز شکاف پلکهای من
آوازهایم ، چون حبابی از هوا لبریز ، می جوشید
چشمم به روی هرچه می لغزید
آنرا چو شیر تازه مینوشد
...

سه شنبه 4 بهمن ماه سال 1384 ساعت 01:36

[ web | email ]

____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

سه شنبه 4 بهمن ماه سال 1384 ساعت 00:14

[ web | email ] ساروی کیجا

جوجو خان ، هیچ نمی بینی شکل لینک هات با شکل لینک های ما فرق داره ؟؟ مال ماها اسمه ، مال تو آدرس . (ضمنا خدمت گزاری درسته نه خدمت گذاری ، خدمت رو نمی گذارند بلکه می گزارند ، یعنی ادا می کنند )

دوشنبه 3 بهمن ماه سال 1384 ساعت 08:48

[ web | email ]

مشکل اینه که بفهمیم بین روزامون خیلی فرقه .خیلی بیشتر ازونکه بشه فکرشو کرد و از درو دیوار گواهی خواست...

دوشنبه 3 بهمن ماه سال 1384 ساعت 00:51

[ web | email ] ساروی کیجا

راستی اگه می خواهی آِ دی پسوردت رو ای میل کن که لینک ها رو برات درست کنم . بعدش می تونی پسوردت رو عوض کنی .

یکشنبه 2 بهمن ماه سال 1384 ساعت 08:49

[ web | email ] ساروی کیجا

خیلی قشنگ نوشتی . باهات کاملا موافقم . خوب می فهمم چی می گی .


یکشنبه 2 بهمن ماه سال 1384 ساعت 08:48

نام :

ایمیل :

وب/وبلاگ :






سایه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 16:56

بلاخره تونستم نظرات ارزشمند شما دوستای عزیزمو منتقل کنم.کلی دارم حال میکنم.ولی کلی هم بد بختی کشیدم تا درست شد.ضمنا توصیه میکنم نظرات مربوط به نوشته(یه اسم .مثلا عسل)رو بخونین .اخه طرف با توپ پر اومده جواب داده.راستی من دوباره خر شدم.موفق شد برای میلیونیم بار متوالی مخمو بزنه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 17:55

خر شدن جزیی از زندگیه ! بااین حال بازم نامه بده! یه چیزهایی هست که به ۱۰۰۰ دلیلنمیشه اینجا نوشتشون.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 17:57 http://jighjighoo.persianblog.com

بههه! خانه نو مبارک. برات دو تا کامنت مفصل گذاشام اگر گرفتی که هیچ! اگر نه بازمی گم!!‌نامه بده که کارت دارم.

جیغ جیغو چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:18

سلام!‌من منظورم این بود که شما از درد هات مفصل نامه بده!! عزت زیاد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:32

دلم می خواد یه زبون تازه اختراع بشه که کاستیای زبونای فعلی رو جبران کنه.راستی تو این زبون دوست دارم میشه چی؟دل تنگم از این همه محدودیت.کاش اون تابلو معروف ژایان محدودیتها کاربرد عملی هم داشت...اما میدونم که میشه. بازم اگه تو بخوای...

نگار پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 http://negarnr.blogsky.com

سلام بر سایه!
خونه‌ی نو مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد